Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Emma - 1 juni 2010 15:39

Fan fan fan...vilken ångest....

Jag är helt tom inombords, jag orkar inte gråta, vara arg eller besviken....

Ursäkta mig nu...men utlänningar och andra kan få hjälp...men en svensk som behöver hjälp?!? HALLÅ?!?! Vart fan är sverige på väg???

Nej men det gör ju inget om jag blir utan bostad...jag har väl kompisar jag kan bo hos? Eller?!?

FY FAN VAD LÅGT!


Nej men jag kände inte alls att jag hade tagit ett kliv upp igen!

Nu är jag nere i botten igen o gräver!!

Och arbetsförmedlingen är fan i mig inte bättre dom, frågar hur min planering ser ut efter min sjukskrivning?!?

Jag vet inte men det är rätt svårt för mig att säga hur jag mår om en månad!!

Frågar om varför jag är sjukskriven osv...Det har faktiskt inte dom med att göra!


Jag vill gå o lägga mig och dö för tillfället!

Ovido - Quiz & Flashcards