Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Mkt bra dag!

Av Emma - 23 juni 2010 20:36

Idag är en bra dag! :)

Vaterinär besöket gick alldeles utmärkt, bortsett en galet arg katt ;p Men är man på dom heliga delarna och rakar så är det förståeligt :p

Nu är det lite mindre päls både här och där ;) Men mkt bättre då det håller sig mkt renare nu!

Tratten och penecillinet ska vi fortsätta med i 10 dagar till, tratten iofs i 12 dagar till ;p Men allt annat slipper vi, vilket känns så otroligt bra! :D

Veterinären blev riktigt förvånad över att det bara tagit 5 dagar att läka så fint, och jag fick beröm för att det såg så bra ut :) Sånt är alltid kul att höra faktiskt!


Dock har jag inte hört något om jobb, men det kommer nog, dom hade haft möte idag iaf men pappa hade haft så mkt att göra att han hade inte kunnat vara med :/

Jag håller fortfarande tummarna :)


Jag måste säga att jag är ovanligt glad och pigg idag faktiskt, trots att en del saker går lite trögt, men allt löser sig till slut, det vet jag :)

Kanske beror det på nått speciellt att jag känner som jag gör!?! ;p

Älskar denna känslan iaf, va allt för längesen nu!


Förövrigt så är det bara 2 veckor till jag fyller 25 imorn...jag trodde inte jag skulle säga detta...Men jag ser verkligen fram emot det! ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards