Alla inlägg under oktober 2009

Av Emma - 3 oktober 2009 10:41

Vaknade vid 10, hörde hur det regnade ute, ville bara ligga kvar med tanke på att jag inte somnade förens halv 4 inatt, men jag va pigg så likabäst att gå upp!

Nu sitter jag här o försöker planera dagen.

Diska, sortera tvätten, ta fram mat och förbereda bullbaket innan jag ska gå ner med första tvätten!

 

Igår fick vi ett ryck o stack in till stan, först en snabbvisit på en förfest och sen vidare till Loch ness men det va så dött där så vi stack till Harrys ist!

Jag har inga högre tankar om det stället, men rätt trevligt att bara sitta där nere o titta på folk när man är nykter :)

Dock så gick vi upp dom sista 10 minuterna när det är gratis upp till dansgolvet...fyyyy helvete va Dj´n spelade, det va så byxorna fladrade ta mig fan! Det gjorde sjukt ont i örornen :(

 

Ikväll får vi se hur saker o ting löser sig, jag vill såå gärna ut när det är kulturnatten och så många andra ska ut :)

Ja självklart av en annan anledning också men den håller jag för mig själv :)

 

Ne disken kallar!


Av Emma - 1 oktober 2009 10:35

Alla redan? Sommaren va just här ju!

Jaja, 1 oktober idag då ja.

Får bli en sväng in till stan med mamma idag, leta present till lilla morfar som fyller 92 år imorn!

 

Har förövrigt fått världens förkylningsblåsa på insidan av läppen :(

Väntar liksom bara på själva förkylningen nu så att jag har en förklaring till varför jag har så ont i kroppen och inte sover på nätterna!

 

Ne ska nog ta en snabbis med dammsugaren på golven här innan jag hoppar in i duschen!

Tror jag ska höstklä mig idag ;p

 

Inte ofta jag har kjol på mig, men jag älskar att ha tjocka strumbyxor,kjol och en tjock tröja på mig på hösten! :D

Det är liksom lite mys över det tycker jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards