Alla inlägg den 1 november 2009

Av Emma - 1 november 2009 11:48

Usch, sitter här o fryser som tusan...

Funderar på o krypa ner i sängen igen en stund!

Va så förbannad i morse på Niklas som låg på soffan o sov, han hade mobilen på alarm kl 7 och snoozade 1 TIMME!!

Hade allvarliga planer på att gå ut o slänga ut telefonen så jag slapp höra fanskapet!

Mitt morgonhumör är inte att leka med...

 

Hur som helst, igår sålde jag pärlan :D

Känns både bra och inte, men det va tvunget, så på så sätt känns det bra!

Fick rätt mkt mer än jag hade väntat mig faktiskt, hade nog kunnat begära mer för den än jag gjorde, men jag nöjde mig och lite till med det jag fick :D

 

Va även inflyttningsfest hos Jessica och sen utgång på Compa, trevligt som tusan! :)

Fick mig ett gott skratt när jag kom ut och tittade på mobilen efteråt och såg vem jag fått sms från...

Lite komiskt faktiskt :)

 

Idag blir det mest slapp, en pizza kanske o sen Hockey :)

Lär ju somna gott ikväll iaf :p

Ovido - Quiz & Flashcards