Alla inlägg den 3 november 2009

Av Emma - 3 november 2009 19:11

Jag är trött, så jävla trött på att inte få vara frisk 2 veckor på raken!!

Kände mig riktigt lustig i halsen i söndags på hockeyn o efteråt, igår va det bättre och idag med när jag vaknade!

Efter jag vatt o jobbat började jag känna huvudvärken komma, tänkte att lite mat skulle göra susen....men fyyy faaan vilken huvudvärk jag fick sen!

Inte ofta jag måste lägga mig ner o vila för att jag har ont i huvet!

Nu sitter jag här med ett duktigt tungt huvud, antagligen feber, ont i halsen och hosta till tusen :(

 

Åt ju precis penicillin!

Orkar inte bli sjuk en gång till nu :(

När jag för en gångs skull har en hel del planerat denna veckan, då tyar jag gå o bli sjuk!

 

Ska mysa till det ikväll iaf, ljusen är tända och popcornen ska popas innan NCIS börjar, dubbelavsnitt idag ju!

Ska bli spännande o se om jag håller mig vaken bara :p


Av Emma - 3 november 2009 09:42

Tisdag igen, dagarna och veckorna springer iväg!

 

Idag är det lite jobb som står på schemat, med betoning på LITE!

Ska bara till mörrums DSM o städa i 2½ timme :p

Men tur är väl det för tröttheten är total, jag fattar inte hur jag kan vara så här fruktansvärt trött!

 

Imorn är jag ledig vad jag vet, eller ja resten av veckan rättare sagt :)

På torsdag blir det en tripp med Niklas ner till Kristianstad för ett besök på BR Leksaker, leta present till Liv som fyller 3 på Lördag!

Ska försöka få han till att köra inom sko-punkten och MAX när vi ändå är där nere :D

Är i stoooort behov av ett par vinterskor kände jag i söndags när vi va på hockey!

 

Ne en riktig frukost nu så jag inte svälter ihjäl sen på jobbet! ;)



Ovido - Quiz & Flashcards