Alla inlägg den 15 november 2009

Av Emma - 15 november 2009 11:53

Shit, om 2 VECKOR är det första advent! hur sjukt låter inte det?!?

Det va ju nyss rockfestival, sommar och sol!! Eller ja rättare sagt nästan 6 MÅNADER sen!

Skrämmande när man tänker efter, riktigt skrämmande!

 

Idag är jag lite yr i skallen, kan va lite vätskebrist iofs, va inte så duktig på att dricka vatten igår...blev mer av helt fel vara...ångesten är rätt tung idag....och DET är ovanligt kan jag ju lova!

Men det är nog just för att jag ska jobba idag, inte för att jag mår dåligt eller nått, men mer för att jag sovit som en kratta inatt :(

Somnade väl vid 4 och vaknade kl 8, pigg som en nötkärna....så ja jag har vatt vaken sen dess :/

 

Ska väl försöka ta tag i mitt liv nu, klä på mig o fixa till nått o äta innan jag ska sticka till jobbet!

Hade ju sååå gärna velat på hockey idag, men det går ju inte :(

Ovido - Quiz & Flashcards