Alla inlägg den 11 november 2009

Av Emma - 11 november 2009 08:55

Jo jag är riktigt trött o sliten denna veckan!

Har sovit 10 timmar inatt och det hjälper tyvärr inte heller :(

 

Har värsta bloggtorkan, eller rättare sagt...jag har verkligen inte orkat dom senaste dagarna.

Blev väckt i måndags av telefonen som ringde kl 10, kl 11 skulle jag infinna mig på sjukhuset för jobb!

Mer jobb igår och idag också!

 

Börjar alltså kl 11 och slutar om jag har tur, tidigast vid 6...

Är på operationsavdelingen, och jag kan ju säga att jag har aldrig någonsin kännt mig så ren som jag gjort dom senaste dagarna :p

Men o andra sidan så har jag nog aldrig vatt så trött i kroppen heller!

Visserligen en vanesak, men jag får ju inte ens ha mina egna skor med mina inläggs-sulor, vilket inte är någon underbar känsla för mina fötter en hel dag :/

 

Nu måste jag äta, göra vid mig och diska! :)

Ovido - Quiz & Flashcards