Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Tisdag 4/1

Av Emma - 4 januari 2011 11:50

4 Januari 2011....Ja herregud vad tiden går!


Igår överaskade min fina kärlek mig med att komma hit efter jobbet :D

Han gjorde en fuling och ringde till mig när han slutat och sa att han va på väg hem, jag tyckte att han körde väldans länge för att vara i Ofm, helt plötsligt öppnades dörren här och där stod han :D <3

Blev så glad så jag började nästan gråta ;p

Så underbar han är :)


Dagen idag har kanske inte börjat på bästa sätt direkt :(

Började med att jag hade sjukt ont i BÅDA lungorna när jag vaknade, trots att jag knappt hostade alls igår!

Det kluriga är att jag har ont i musklerna också, så frågan är vart det gör mest ont egentligen?!?

Satte mig i soffan o drack kaffe...efter 5 minuter fick jag ruskigt ont i magen o fick springa på toa, en spya och ett toabesök senare kände jag mig som en geleklump och gör fortfarande! :(


Ska nog ringa samariten om en stund o se om dom har någon tid idag, gjorde aldrig det igår eftersom jag mådde skapligt och kände att det va lite onödigt.

Idag känns det dock inte så onödigt.


Det är sååå jäkla tråkigt att vara sjuk, och jag är bara så jäkla trött på det nu!

Hade ju massa jag tänkt göra här hemma idag, men jag orkar fan inte :(


Saknar Mannen nu, hade helst velat ha honom här nu och mysa med! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards