Alla inlägg under januari 2011

Av Emma - 3 januari 2011 11:40

Jag lever! :)

Ojojoj, riktigt längesen jag skrev nu!

Det är mycket som hänt sen sist :D


Jag har träffat mitt livs kärlek och fått 2 underbara pojkar på "köpet" ;)

En på 5 år och en på 2½ :)

Har aldrig någonsin kännt som jag gör nu, trodde inte man kunde känna så här!

Är grymt lycklig! <3

Mår nästan oförskämt bra nu tycker jag :) Men inte mig emot!

Kan nästan tycka att det va min tur att få må så här bra och vara lycklig nu :p


Det enda som fattas nu är ett jobb, sen är livet komplett :)

Men jag söker och hoppas, mkt mer går tyvärr inte att göra!


Katten han växer så det knakar, för det mesta ser jag honom som liten kissebäbis fortfarande, men sen helt plötsligt så ser jag hur stor han har blivit :)

Och större kommer han bli, han är ju bara ett ½ år än så länge och väger 4.2 kilo ;p Men han är inte tjock för del delen :)


Dom senaste veckorna har jag tillbringat med att vara snuskigt förkyld och är fortfarande :(

Ska bege mig in till sjukhuset om en stund och se vad dom kan göra åt det.

Har ont i ena lungan av hostan och har hostat så mkt så jag har ruskigt ont i en muskel i ryggen :/

Tycker inte om att behöva äta penecillin, men ibland har man inget val om man ska bli frisk!


Skulle kunna skriva hur mkt som helst, men jag slutar här :)

Ska försöka skriva varje dag nu, eller oftare än på sistone iaf ;)

Ovido - Quiz & Flashcards