Direktlänk till inlägg 24 november 2009

Tisdag...

Av Emma - 24 november 2009 09:06

Usch ja, hade jag fått välja hade jag helst inte vaknat just idag :(

Fruktansvärt är detta....jag kan inte beskriva de på nått annat sätt :(

Mest gnäll nu känner jag, men det är jävligt svårt att vara positiv eller se nått positivt när man har så här jävla ont i kroppen o mår så kass, det får en till o må jävligt psykiskt dåligt :(

 

Tyvärr finns det folk som aldrig någonsin har haft ont i kroppen, som bara skrattar åt en, som tycker att man överdriver o säger att man inte kan ha så ont!

Ibland önskar man sånna människor allt detta onda, så dom håller truten och fattar hur jävla ont det gör!

 

Ska ringa till samariten idag iaf, för detta funkar inte längre!

Först ska jag hem till päronen, jävla telesnor har stängt av min mobil...trots att jag ringde till dom o frågade varför jag fått en påminnelse...snurriga jag hade betalat förra månadens räkning en gång till...men de gör ju inget för den va på för mkt iaf så! Dom skulle fixa det iaf, men neeeej de har dom inte gjort!

 

Dags för frulle nu iaf!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards