Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Emma - 17 januari 2010 22:36

Jag är såå jäkla irreterad på någon jag kallade vän!

Någon jag ställt upp för såå många gånger, låtit sova här på fyllan, legat o lyssnat på hans jävla snarkningar! Ställt upp o pratat när han varit ledsen eller arg för något!


Frågan är ju iofs lite mer hur i hela jäkla helvetet man tänker när man pratar om nått man inte har en aning om?!?

Nej men tack kära du! TACK för att du pratar först och tänker sen!

Vi har inte pratat eller träffats på 2 veckor, HUR skulle han kunna veta nått om vad jag gör eller inte gör?!?

Nej jag är duktigt besviken! :(


Det är inget stort så där...men det är just besvikelsen....besvikelsen av att en man ser som en bra vän pratar om saker o ting den personen inte vet något om!

Inte undra på att man inte litar på en jäkel snart längre!! :(


Ne ska gå o bädda om sängen strax...måste verkligen köpa en ny bäddmadrass så fort som möjligt. Håller på o bli helt galen på den jag har nu!

Av Emma - 17 januari 2010 15:27

Ne kanske inte ;p

Men rätt gott o känna att det är helt okej att bara slappa :)


Igår va de fest hos samuel, riktigt riktigt trevligt må jag säga! :D

Ute va de också riktigt nice, mkt folk och helt okej musik :)

Träffade en hel del folk jag inte sett på länge, kul!

När vi anlände hit inatt så va det några (i mina ögon, snorungar) nere i källaren och bastun o härjade :/

Hoppas verkligen inte dom sabbade nått....För det är verkligen en riktigt fin förmån vi har här att vi har bastu och solarium nere i källaren!


Sov rätt länge idag, vilket va mkt härligt och välbehövligt :)

Skönt att inte ha någon träningsvärk idag kan jag ju säga, hade ju förväntat mig det annars!

Annars händer det nog inget speciellt idag...hade velat på hockey men det går inte utan bil! Dessutom är det sent påkommet nu eftersom det börjar 4 ;p


Ikväll är jag sugen på att äta pizza och kolla film, det är ju som sagt söndag! :)

Se om man kanske kan få hit lite sällskap också ;p


Ovido - Quiz & Flashcards