Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Emma - 19 januari 2010 14:06

Denna veckan har väl inte börjat så där jättebra, tyvärr.

Igår va jag på möte med jobbcoachen o sen tränade jag, mötet känns överflödigt att kommentera...slöseri med tid kallar jag det bara!

Meningen är väl att man ska få ut nått av det?!?

För min del känns det som nått påtvingat skit som jag går till bara för att jag måste, jag står liksom o stampar på samma ställe hela tiden.

Allt prat om utbilningar och praktik är inget för mig!

Det enda jag vill och mitt enda mål är att få ett jobb!


Just nu håller jag på att klättra ur mitt eget skin...

Det är verkligen total kaos uppe i mitt hjärnkontor för tillfället, mkt tankar och jobbigheter som måste sorteras och komma ut.

Saker man kanske inte vill berätta för någon, eller så vill man det....men den man vill prata med finns inte längre där för en :(

Rädd o mista det som betyder något för en, dom man älskar.

Jobbigt när det som varit kommer ifatt en, sånt man trodde man hade lagt bakom sig och förträngt.

Ibland kan det iofs vara bra, för då kommer man på hur bra man har det nu :)


Jag älskar verkligen min familj framför allt, för allt dom gjort för mig, ställt upp och alltid funnits där :) <3

Och mina vänner, älskar jag så klart också! Vissa mer än andra....det är ni som fått mig på fötter...fått mig till att vilja fortsätta!

Det finns inte ord för min tacksamhet till dessa underbara människor! :) <3


Ovido - Quiz & Flashcards