Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Emma - 26 januari 2010 17:29

Blev ingen träning idag, inget Ikea heller ;)

Körde in till stan, lämnade pengar till Tessan och pratade lite :p

Körde vidare till brors jobb och lämnade lite saker han ringde efter i morse, tankade bilen och körde hemåt svängsta igen och hem till päronen.

Så nu har jag vatt inne i stan med mamma, handlat hem lite av allt som saknas i kylen och skåpen, kollat på telefoner, tv och dvd-spelare.

Hur underbart hade det inte vatt med en platt-tv liksom?!? ;p

Drömma går ju alltid!


Har precis varit nere o slängt i tvätten, så nu sitter jag bara o väntar på att den ska bli klar så jag kan slänga över den i torktummlaren!

Har lovat brollan att jag ska hjälpa han flyttpacka köket idag....fattar inte varför jag gör de?!?

Jag hatar verkligen att han ska flytta och mår mer o mer dåligt för var dag Fredag kommer närmare :(

Men jag får bita i det sura äpplet och sticka bort där snart!

Ska byta bil också så jag får ha finbilen....eller ja vet i fan vilken man ska kalla finbil egentligen :p

I V70:in lyser det bara massa lampor hela tiden lite som dom känner för!

Men annars är den gudomlig att köra! :D


Älskar verkligen att ha saker att göra om dagarna så dom går :)

Imorn blir det fullt ös igen med möte, träning och en sväng till Eko! :D

Av Emma - 26 januari 2010 10:53

Jag vaknade med ett sånt fruktansvärt sug av ett IKEA besök, helst nu på en gång!

Måste ha en ny bäddmadrass innan jag blir helt galen, och sen behöver jag en ny matta, eller det är nästan också ett måste!

Det vita på min matta är inte vitt längre, det är så där lite halväckligt skitigt :(

Men o andra sidan så har jag haft den i 3 år kom jag på....inte så konstigt att den inte ren kanske? ;p

Meeen de får nog bli en runda till gymmet istället!

Jag totalvägrar att köra dit med 760:in.....de skulle bli en jävligt dyr bäddmadrass och matta kan jag lova ;p

Den rackarns bilen drar typ 2 liter milen! :(

Ne de får nog bli gymmet ist idag!


Ska betala lite räkningar och äta frukost nu, under tiden som jag funderar på hur jag ska göra med gym besöket!

Alltid samma ångerst när man ska betala dom jäkla räkningarna....men denna månaden känns det inte alls på långa vägar lika tungt som vanligt!

Jobbade ju himskans mkt förra månaden! :)

En del fattar ju inte att om man har haft ett heltidsjobb i 2 år så skaffar man sig utgifter efter det....alltså blir det jävligt tugnt när man blir arbetslös....och desto längre man går arbetslös, desto värre blir det!

Jag tänkte smart i vissa saker, men vissa saker kanske man ångrar nu....det är lätt att vara efterklok!


Ovido - Quiz & Flashcards