Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

IKEA!?!

Av Emma - 26 januari 2010 10:53

Jag vaknade med ett sånt fruktansvärt sug av ett IKEA besök, helst nu på en gång!

Måste ha en ny bäddmadrass innan jag blir helt galen, och sen behöver jag en ny matta, eller det är nästan också ett måste!

Det vita på min matta är inte vitt längre, det är så där lite halväckligt skitigt :(

Men o andra sidan så har jag haft den i 3 år kom jag på....inte så konstigt att den inte ren kanske? ;p

Meeen de får nog bli en runda till gymmet istället!

Jag totalvägrar att köra dit med 760:in.....de skulle bli en jävligt dyr bäddmadrass och matta kan jag lova ;p

Den rackarns bilen drar typ 2 liter milen! :(

Ne de får nog bli gymmet ist idag!


Ska betala lite räkningar och äta frukost nu, under tiden som jag funderar på hur jag ska göra med gym besöket!

Alltid samma ångerst när man ska betala dom jäkla räkningarna....men denna månaden känns det inte alls på långa vägar lika tungt som vanligt!

Jobbade ju himskans mkt förra månaden! :)

En del fattar ju inte att om man har haft ett heltidsjobb i 2 år så skaffar man sig utgifter efter det....alltså blir det jävligt tugnt när man blir arbetslös....och desto längre man går arbetslös, desto värre blir det!

Jag tänkte smart i vissa saker, men vissa saker kanske man ångrar nu....det är lätt att vara efterklok!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards