Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Emma - 22 januari 2010 14:55

Och så var snart denna veckan också över!

Den senare delen av veckan har varit fan så mkt bättre än den första kan jag ju säga!

I det stora hela var det nog bara ett rejällt gott skratt jag behövde ;p

För sen dess har humöret varit mkt bättre!

Utom idag då kanske, men de beror mest på tröttheten jag ligger inne med...:/

Men ska man sitta uppe o spela monopol alldeles för länge så få man skylla sig själv!

Fast o andra sidan, hade jag somnat vid 12 så hade jag nog vatt hästlängder mkt piggare än vad jag är nu! För nu va de så att jag inte somnade förens kl 2 inatt o sen upp vid 6!

Nej Emma va inte jättepigg när kl ringde, dessutom hade jag vaknat minst 4 ggr innan dess o kollat på kl :(


Försökte mig på ett tappert försök att sova innan när jag kom hem efter jobbet, hade ju kortdag idag så jag slutade kl 11 :) Dock lös sömnen med sin frånvaro, trots att jag är så trött så ögonen går i kors!

Ist körde jag in till Tessan o fixade till min lugg, så nu är jag riktigt nöjd, mer än igår alltså :)


Nu ska jag nog försöka mig på matlagning...eller jag ska tina köttfärsen först så jag KAN laga mat!

Får bli mousakka idag, det är ju trots allt fredag och de va riktigt längesen jag åt de nu :D

Ikväll får jag se vad som händer, lyckas jag inte somna en stund snart så lär jag däcka på soffan innan kl 8 ikväll, det är en sak som är säker!


Trevlig Fredag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards