Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Emma - 25 januari 2010 16:05

Några timmar senare har jag äntligen diskat! :)

Snacka om noll självdiciplin! *stavas de så?*

Har även hunnit med o nysa ut vad som känns som halva hjärnan, och jag slutar inte nysa heller!


Pappa va här nyss o hämtade min mousakka, som JAG har lagat....bara ett förtydligande ;p bror ville ha mat o dom hade redan ätit och mamma visste att jag hade mat till ett halvt compani här ;)

Bror håller på att flytta så han snyltar lite här och där nu ;p

Kommer sakna hans hus han har nu...det är verkligen så jäkla fint!!

Men visst förstår jag honom, huset han ska flytta till nu har han velat ha i flera år och det ligger så där lagom på landet men ändå nära! Helt perfekt alltså....iaf i mina ögon för det är precis så jag vill bo!


Ikväll kanske det blir en sväng till Olofström!

Får se om jag får låna bil, brukar iofs aldrig vara några problem när båda bilarna är hemma ;)

Just nu känner jag mig inte på topp för att göra något alls, men det blir fan i mig inte bättre av att sitta hemma heller!

Av Emma - 25 januari 2010 13:45

Helgen har helt klart varit till belåtenhet, den hade kunnat va bättre, men saker o ting blir vad man gör dom till!


Jag vet iaf att jag borde reda ut saker och ting med mig själv till och börja med!

Ibland så blir saker så himmla fel, men ändå så rätt med tanke på att man verkligen är ärlig! Ibland FÖR ärlig kanske?!?


Nu ska jag diska, vilket verkligen behövs!

Igår ställde jag mig bara och tittade på eländet och insåg att det fick vara till idag ;p

Det säger en hel del om hur trött jag va!


Är såå sugen på att träna också, men min kropp kämpar verkligen emot min vilja nu!

Har börjat gå ner i vikt till min stora fasa :(

Har gått ner 2 kilo på en vecka, det både känns och syns tyvärr!

Jag kan inte ens förklara hur dåligt jag mår över detta, men förhoppningsvis är det bara en övergångsperiod innan kroppen vänjer sig!

Jag hoppas och tror verkligen att det är så :)


Disken kallar! :)


Ovido - Quiz & Flashcards