Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Hemma o vänder

Av Emma - 26 januari 2010 17:29

Blev ingen träning idag, inget Ikea heller ;)

Körde in till stan, lämnade pengar till Tessan och pratade lite :p

Körde vidare till brors jobb och lämnade lite saker han ringde efter i morse, tankade bilen och körde hemåt svängsta igen och hem till päronen.

Så nu har jag vatt inne i stan med mamma, handlat hem lite av allt som saknas i kylen och skåpen, kollat på telefoner, tv och dvd-spelare.

Hur underbart hade det inte vatt med en platt-tv liksom?!? ;p

Drömma går ju alltid!


Har precis varit nere o slängt i tvätten, så nu sitter jag bara o väntar på att den ska bli klar så jag kan slänga över den i torktummlaren!

Har lovat brollan att jag ska hjälpa han flyttpacka köket idag....fattar inte varför jag gör de?!?

Jag hatar verkligen att han ska flytta och mår mer o mer dåligt för var dag Fredag kommer närmare :(

Men jag får bita i det sura äpplet och sticka bort där snart!

Ska byta bil också så jag får ha finbilen....eller ja vet i fan vilken man ska kalla finbil egentligen :p

I V70:in lyser det bara massa lampor hela tiden lite som dom känner för!

Men annars är den gudomlig att köra! :D


Älskar verkligen att ha saker att göra om dagarna så dom går :)

Imorn blir det fullt ös igen med möte, träning och en sväng till Eko! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards