Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Emma - 2 augusti 2010 10:46

Snart är sommaren över, helt galet vad fort tiden går!

Nyss var det rockfestival och början på sommaren, nu är det Augusti och slutet på sommaren :(


För min del får det gärna vara sommar och 30 grader varmt hela tiden....för snart kommer hösten och då vet jag vad som händer, just nu vet jag inte hur jag ska kunna hantera hösten alls! Sånt man märker antar jag!


Den senaste tiden har vatt mest neråt, men underbara människor i min närhet har gjort det hela lättare, speciellt familjen och vännerna!

Dom kan få en till o skratta när man helst vill lägga sig ner o dö....när allt är hopplöst och värdelöst, då finns dom där <3


Det finns helt klart saker som varit bra också :)

Östersjöfestivalen, bästa på länge faktiskt, lite för många minnesluckor för någon som aldrig får det annars bara :p Men annars helt underbar!


Imorn är det dags för läkarbesök igen, vet inte vad jag ska tycka eller tänka, planen var att jag skulle börja jobba nu igen. Så blir det säkert inte :(

Jag va så glad och mådde så mkt bättre innan, men det vände och nu känns det inte så hoppfullt.

Mitt enda hopp nu är Finnveden eller Volvo, vad som helst....bara jag får göra något jag verkligen tycker är kul och komma hemifrån lite, få nått annat att tänka på, jobba så man vet att man får lön i slutet på varje månad!

En trygghet även om det kanske bara rör sig om ett halvår!


Nu är det dags för lite kaffe så jag piggnar till lite iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards