Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Emma - 26 augusti 2010 19:31

Nu börjar det kännas som att saker och ting går mot rätt håll igen!

Visst har jag mina dåliga dagar och stunder ibland, men jag känner lite mer glädje över livet nu :)


Väntar på att förhoppningsvis få börja jobba snart, det skulle betyda sååå mkt för mig om jag fick nått betydelsefullt att göra, lite trygghet och en inkomst.

Jag är första person på kö till ett jobb enligt säkra källor...men det stället har lovat mig jobb innan så jag tar nog det med en nypa salt!


Imorn ska jag köra o kolla på kissebäbis i bräkne-hoby, precis en sån jag vill ha :)

Hoppas killen är kvar bara, för jag är mest intresserad av en hane av både den ena och andra orsaken!

Som jag längtat efter att ha en katt här hemma, nu behöver jag förhoppningsvis inte längta så länge till :)

Nu bor jag ju så jag kan ha stege till balkongen och har stor plats för kissen att vara på här inne :)


Igår fick jag ett ryck och hade lite hemmaträning!

Jäkla va skönt det va :)

Som jag saknar att träna...

Men ska börja träna här hemma på kvällarna nu, lite varje dag så blir jag förhoppningsvis piggare också :)

Har ju gått ner rätt mkt i vikt på sistone också, och som dom flesta vet så är det lättare att gå upp i vikt om man tränar :D


Nu får det bli lite mer kaffe innan fångarna på fortet börjar :)

Ovido - Quiz & Flashcards