Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Emma - 14 augusti 2010 14:48

Lite småsegt idag måste jag erkänna!

fest och utgång igår, mkt trevligt måste jag säga :)


Fick reda på ett och annat igår också....vilka idioter det finns!

Det räcker liksom o säga så.

Hur svårt kan det vara att va ärlig och säga som det är ist för o leka med andras känslor o sen va den som förlorar stort på det själv?!?

Men visst skönt o få reda på det ändå!


Nu är det snart dags för hockey på nätet :)

Ja jag är helt såld på hockey fortfarande :D

Visseligen bara en träningsmatch men ändå intressant :)


Jag kan förövrigt säga att jag kan vara den sämsta kattvakten ever ;p

Gustav har vatt ute sen i morse och behagar inte komma hem :/

100:- på att han har rymt igen :(


Nehe, hockey nu va det ja!


Ovido - Quiz & Flashcards