Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Emma - 11 augusti 2010 12:49

Det är så mkt jag vill, säga, göra och skriva!

Men räddslan att såra mig själv står i vägen, orkar inte vara ledsen mer, vill inte somna gråtandes en natt till.

Nej då skiter jag hellre i det helt o hållet!

Kan missa nått, men också slippa bli ledsen....jag väljer det sista faktiskt!


Satt o läste en blogg innan som handlade om att killar analyserar allt tjejer säger!

Det stämmer ju så jävla bra!

Frågar man en kille om man ska kolla på film så tror dom man menar att man ska hoppa i säng.....nej!

Vill man ha sällskap betyder inte det att man vill ha sex, nej då vill man ha just sällskap, umgås och bara va!


Kan killar umgås med tjejer utan att tro att det hela måste leda nånstans?!?

Varför inte bara umgås och ha trevligt ist?

Finns inte många som verkar kunna det tyvärr!

För min del tycker jag mkt bättre om att umgås med killar än tjejer....dels är killar mkt ärligare och snackar inte hälften så mkt skit!

Jag har några riktigt nära killkompisar som jag är riktigt rädd om, skulle aldrig i mitt liv få för mig att förstöra den vänskapen!

Sen får folk tro vad dom vill!

Tanken kanske har slagit en nån gång, men mer än så har det liksom aldrig blivit :)


Helt enkelt....killar är bra till en sak, och det är att vara vän med! :D

Ovido - Quiz & Flashcards