Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Emma - 9 juni 2009 21:36

Är jag så jävla dumsnäll som en del säger?

Får jag skylla mig själv?


Dom senaste dagarna har det gått upp mer o mer för mig hur jävla trött jag är på att bli sviken gång på gång av samma människor!!

Men någonstans intalar jag mig själv att det är sista gången, eller att det är jag som är känslig....Fast nu inser jag att det inte är så, jag inser hur jävla trög jag varit så länge som förlåtit och inte sagt något!

Nu när folk säger till mig att sånna människor inte är något att bry sig om!


Jag har alltid ställt upp för allt o alla, varit alla till lags och aldrig sagt ifrån när jag blivit ledsen eller stött.....bara svalt allt och sett glad ut.

Men man orkar inte hur länge som helst!

I onsdags brast allt....det va liksom bara en grej för mkt för att jag skulle orka bry mig mer!

Och att folk inte kan inse, inse när dom säger eller gör något som kan såra eller göra folk arga?!?


Denna helgen har fått mig att inse hur mkt dom riktiga vännerna och familjen betyder! Vänner som man kan prata med, som förstår och vet hur det känns!

Föräldrar som verkligen tycker att man ska skita i vissa när dom ser hur ledsen man blir!

Jag träffade Tessan 1 gång på hela festivalen, men det räckte....det fick mig att få lite extra energi och bli lite gladare! Sånna människor växer ju inte på träd!

Alla där nere som fått en att skratta så tårarna rinner, det va längesen jag skrattade så mkt :) Det va längesen jag hade så trevligt över lag! :)

Det är så det SKA vara!! :D


Jag har bestämt mig för att behandla vissa som luft ett tag, inte bry mig för fem öre!

Så kanske dom förstår hur det känns!?!


Förövrigt så hatar jag detta jävla regnande och att min hals inte vill som jag! :(

Dessutom suger det att nästan alla fått sina skattepengar utom jag!

Men jag får väl ha tålamod...inte min starka sida direkt!

Av Emma - 9 juni 2009 12:00

Halvfint väder idag, det kunde ju vara värre :p

Man får nog glädjas så länge det inte regnar iaf :)


Igår var det exakt en månad till jag fyller år....24 år...herregud vart har tiden tagit vägen?? Jag fyllde ju nyss 20!?! ;p

Imorn är det exakt 5 ÅR sen jag tog studenten, det känns fortfarande som igår! Det är än så länge den lyckligaste dagen i mitt liv, med tanke på hur jag kämpade för att klara spec det sista året när jag mådde som sämst, men jag klarade det och jag är fortfarande så otroligt stolt över mig själv för det! :)


Lite piggare idag, om man ser till sömnen alltså....halsen värker inte så farligt idag, mer än av den äckliga torrhostan :/ Får knappt fram ett ljud, låter mest som en kraxande fågel :p


Snart midsommar med....frågan är vad man ska göra?

Nette o jag pratade lite om Öland, men frågan är om man vill tälta mer detta året? ;p

Känns mest som att det bara är småbarn där, lite för mkt stök för min smak!

Man får la se vart man landar till slut!


Sommaren har knappt börjat men man vet exakt vad man ska göra hela sommaren nästan, sen är den slut helt plötsligt :p

Göteborg har varit givet sen förra året...nu känns det inte lika jätteviktigt längre!

Jag har varit på SRF och det var det jag ville mest av allt! :)

Men visst vill jag till göteborg, om det blir lika fint väder som förra året :D


Nu ska jag byta om och gå bort till mamma o pappa...målning står på schemat...man måste ju hjälpa till lite med tanke på hur mkt dom ställer upp för mig! :D

O slippa laga mat är ju aldrig fel heller ;)


Ovido - Quiz & Flashcards