Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Emma - 28 juni 2009 22:22

Japp, Helstekt Emma sitter i sin soffa och funderar på att krypa ner i sängen!

Det kommer bli en plåga utöver det vanliga, imorn kommer det iofs bli ännu värre när jag ska stiga upp!


Alarmet är ställt på 06.00, det står jobb 7-16 på schemat imorn, sen direkt vidare på kalas hos kusinen!


Helgen har varit till riktig belåtenhet :D

Körde hem igår vid halv 2 tiden, höll på att rinna bort i bilen på vägen hem...det va LITE varmt!

Väl hemma blev jag sugen på fest, och tur som jag hade så skulle Micka ha fest :)

Riktigt trevlig kväll blev det!

Idag har jag,som ni kanske förstår, legat i solen!

Först hemma hos mamma o pappa sen körde jag till "Hemsjön" för ett dopp och mer sol :)


Nu måste jag krypa ner, fick inte så mkt sömn inatt så jag behöver varenda sekund jag får sova inatt!


Ovido - Quiz & Flashcards