Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Emma - 23 juni 2009 21:38

Dagens I-landsproblem måste bli att mina sandaler är spårlöst försvunna!

Detta i sin tur betyder att jag inte har några skor att ha på mig på jobbet :(

Jag har letat överallt men dom finns inte någonstans!


Annars är allt som vanligt!

Jobbat 14-20.30 idag...känner mig sjukt snurrig för tillfället, 16 st att komma ihåg namnen på och alla rutiner runt omkring!

Men det kommer, det kommer!


På torsdag är det 7-13 som gäller, sen bär det nog av ner till Åhus fram till Lördag!

Känner att det skulle kunna vara skönt att komma iväg lite när man väl är ledig 3 dagar! Förövrigt den enda 3 dagars ledighet jag kommer ha på hela sommaren om det inte blir Gbg!

Fattar inte varför jag är ledig 4 helger i rad heller, för det betyder att jag i princip får jobba ihjäl mig i veckorna! Så på så sätt hade jag föredragit att jobba varannan helg faktiskt!


Hade fått brev från Komvux när jag kom hem....Där det stog att jag va antagen!

Kan hända att jag gjort något i sömnen nu, men jag kan då rakt inte minnas att jag sökt till skolan! Dessutom funkar det inte eftersom att jag fortfarande jobbar när det börjar :/

Får ta mig en funderare på det där!


Nu är det dags för tv innan det är läggdags!

Av Emma - 23 juni 2009 10:23

Bikinin är på, nu är det bara en smörgås som fattas sen är jag redo för lite sol på andra sidan idag, innan jobbet kallar!


Har sovit som en prinsessa inatt :)

Är sjukt pigg och utvilad nu!


Iofs är det kanske inte riktigt så att jobbet frestar alldeles för mkt dagar som denna, men vad gör man inte för pengarna? :)

Nu ska jag äta iaf sen blir det en sväng till mamma o pappa innan jobbet!



Ovido - Quiz & Flashcards