Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Emma - 14 juni 2009 21:18

Söndag idag...eller ja, det va det ju sist jag skrev med :p

Kom inte i säng förens närmare halv 5 imorse!

Fastnade framför tvn :p


Idag har det vatt ganska dött, iaf fram till kl 6 då det va dags för volleyboll :)

Mkt trevligt tyckte jag!

Nu blir det film o gotte innan sängen kallar! :)


Skulle egentligen på info imorn, men känner inte att jag har något större behov av det eftersom det bara är ett halvår sen jag jobbade med sånt senast!

Mer lyft tekniken jag behöver, va ju ett tag sen jag sysslade med lyft osv!



Av Emma - 14 juni 2009 02:39

Mhm.....

Känner mig som någon som sålt smöret och tappat pengarna!

Hade det funnits tillgång till fler tårar efter gårdagen hade jag säkert gråtit en skvätt ikväll..men jag orkar inte!

Egentligen orkar jag inte ens bry mig längre, för jag börjar bli van vid SVIN nu!

Man borde ge fan i det nu, för det verkar ta mig fan inte finnas en vettig karljävel någonstans!

Jag borde verkligen insett och fattat hur det skulle bli denna gången också, men blåögd o dum som man är så tror man att det kanske bara va förra gången det gick så fel!


Ena stunden passar man, nästa är man som luft....

Just nu önskar jag att jag inte gått ut alls, att jag stannat hemma, sittandes i soffan ovetandes om allt....precis som det brukar vara! Det är trots allt bäst så verkar det som!

Just nu finns det inget som är bra...och detta va väl kanske inte vad jag behövde just nu! :(


Hur svårt kan det vara att vara ärlig och säga som det är????

Det hade liksom inte sårat hälften så mkt!

Men du är väl för feg för det va?





Ovido - Quiz & Flashcards