Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Emma - 10 juni 2009 13:47

Shit, jag känner mig som ett litet monster!

Jag är förbannad hela tiden och börjar gråta bara nått litet går emot mig!

Ibland blir man fan rädd för sig själv alltså!


Till saken hör att jag bestämt mig för att inte proppa kroppen full av hormoner längre....för att jag mådde "dåligt" av det! *trodde jag!*

Hahaha, jag kan ju säga att jag mådde som en prinsessa jämfört med nu.

Jag började fasiken gråta för att min telefon stängde av sig innan....Hur normalt är det? :p


Jag ska ge det en tid....men just nu känns det som att folk kommer säga upp bekantskapen med mig innan jag har insett att detta inte kommer funka :p

Så snälla...ha tålamod med mig ;)


Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag till amv o lämna lappajävlen till försäkringskassan!!

Förnedrande, men nästsista gången jag sätter min fot där inne nu!

Den lättnaden är total!! :D


Imorn eller på fredag kommer förhoppningsvis min nya dator! :D

Ovido - Quiz & Flashcards