Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Emma - 22 juni 2009 22:10

Vilken dag!

Trött som tusan är jag!

Ska försöka hålla ögonen öppna till tjugo i 12 iaf då Beck är slut!

Chansen att jag somnar på soffan är ganska överhängande :p


Somnade inte förens närmare 1 inatt, vaknade 10 ggr ungefär, vaknade sista gången halv 6 och kunde inte somna om :(

Men det gick fint iaf på jobbet, trevliga arbetskamrater o inte alls så krävande som jag trott...dom är så söta gamlingarna :D

Dock borde en del, precis som på vissa andra ställen, bytt arbetsplats för 20 år sen!  "Så här har vi alltid gjort!" Jo tacka fan för att ni har ont i kroppen liksom....jag är mer rädd om min kropp än så!

Och det är väl så att den som är kortast bestämmer höjden på sängen!?

Nej inte enligt sånna tydligen :( "jag har jobbat här i 20 år o vet hur man gör!" Jo när båda är lika långa ja :(

Men det löser sig, jag säger ifrån till slut iaf!


När jag hade slutat körde jag hem till mamma o pappa för att sola!

Jag kan ju säga så här: Jag har ont som fan...överallt!

Skulle ta på mig ett par långbyxor innan, jag gav upp o drog på ett par mysbyxor ist! :)

Får ju helt enkelt skylla mig själv, men trodde fan inte solen skulle ta så jävla hårt helt plötsligt! :p


Imorn är det dags för jobb igen, dock på kvällen som tur väl är :p

Jag har aldrig varit och kommer nog aldrig bli någon större fanatiker av tidiga mornar, jag föredrar kvällsjobb :D

Jag ska sova så jäkla gott inatt utan att behöva vara nervös för att försova mig :)


Ovido - Quiz & Flashcards