Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Emma - 12 juni 2009 20:55

Dagen har bestått av tårar...tårar, tårar och lite mer tårar...:(

Jag är sååå besviken, ångersten är total, livslusten är inte riktigt vad den borde vara just nu :(


Jag har iaf fått min nya dator nu med mitt mobila bredband!

Just nu känns det inte så jävla bra ändå....

Hade jag vetat det jag vet nu, hade jag aldrig beställt datorn, jag hade vatt utan, jag hade aldrig stuckit till SRF o.s.v

Men visst är det skillnad, jag slipper få brännsår på låren eller riskera att elda upp soffan när jag har datorn igång :p


Ne allvarligt talat, så vet jag inte vad jag ska göra, säga eller ta mig till!

Det har varit så omtumlande alltihop idag så jag är helt slut i hjärnan.


Jag vill verkligen vara glad, men det går inte, inte nu! :(


Av Emma - 12 juni 2009 10:46

Hur kan man vara så här trött??

Jag sover ju tillräckligt osv! Jag går runt i en konstant dimma av trötthet, gäspar som en annan galning hela dagarna! :(

Visst kan det vara vädret, men jag oroar mig för hur detta ska gå när jag börjar jobba snart?

10 dagar kvar nu, längtar jag eller? Ohhh JA!

Det ska bli så jävla gött o få göra det jag vill, och jobba med det jag helst vill! :)


Sjukt irreterad/förbannad/ledsen är jag också :(

Alla andra har fått sina skattepengar och dom har sagt att senast idag ska man fått dom....

INTE JAG! :(

Det hade liksom suttit riktigt fint med dom just nu!

Är i stort behov av ett par nya byxor,som jag får över röven och kan knäppa vill säga! :p


Fredag sa vi va?

Blir en lugn o fin helg....känns som att man hade en hård vecka förra veckan och helgen :p

Midsommar nästa vecka med!

Sen är det killebom, jag fyller år, Tosiga bonnadan, Östersjö!, sen bär det nog av till gbg om jag får ledigt!

Jag lär gå runt som en zombie när jag börjar jobba känner jag :p

Men man lever bara en gång! :)



Ovido - Quiz & Flashcards