Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Emma - 3 augusti 2009 22:47

Har en underbar känsla inom mig nu!

Det mesta känns bra och härligt! :)

Blir så där härligt varm inombods helt plötsligt, när jag tänker på det!

Det är så här det känns! Så här det SKA kännas!

Nu minns jag, nu kommer jag ihåg hur det va o må bra :D


Haft en trevlig kväll på jobbet, eller man kanske ska säga att jag va o hälsade på en stund på jobbet ist? 4 timmar är liksom inget att skryta med :p

Efter jobbet körde jag till coop, där träffade jag Tess o Melle!

Jag o Tess körde ner till glassbåten o satte oss vid kajen o pratade lite skit ;p

Nu är det film som gäller!


Gött o ha sovmorgon hela veckan, jobbar 6 dagar av 7 möjliga och kväll 6 av dagarna!

Det blir några kronor mer i lönekuveret iaf :)



Av Emma - 3 augusti 2009 10:46

Helt sjukt!

4 år sen min älskade moster plötsligt slets ifrån oss!

Saknaden är minst lika stor nu som då, det går inte en dag utan att jag tänker på henne! <3


Om jag bara kunde få träffa dig en enda gång till!

Kunna få tala om hur mkt jag älskar dig, hur tacksam jag va över att få ha dig i mitt liv!

Älskade älskade lilla moster! <3

Ovido - Quiz & Flashcards