Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Emma - 7 augusti 2009 22:54

Dagen har varit riktigt trevlig!

Bad, sol och grillning...det kan knappast bli bättre :)


Nu är jag riktigt riktigt trött, va helt slut efter badet eftersom vi lekte som aldrig förr ;)

Man blir nog aldrig för gammal för sånt :)

Men det var bara till att slänga sig i duschen, in till stan o handla för att sticka bort till bror för grillning med han och Johan!

Avnjöt en iskall cider till maten med, riktigt gott kan jag medela :D


Nu kallar snart sängen och jobb imorn....delad dag, finns nog inget värre faktiskt :/ Det är den enda riktigt jobbiga nackdelen med att jobba inom vården faktiskt!

Jag kan tänka mig att jag kommer vara måttligt slut efter denna helgens jobbande sen....7-12.30/16.30 imorn och 7-17(!!) på söndag!

Meeeen det är bara till att jobba på, nu är jag inte ledig på en vecka igen!


Ne, sängen kallar, hoppas att det som känns som 1 liter vatten i varje öra försvinner inatt för det är måttligt roande att ha där!

Dessa öron som aldrig kan bli helt bra! :(

Har man vatt ett öronbarn som liten sitter det väl klart i sen med :/

Känslig för blåst, vatten och höga ljud....samtidigt som hörslen är bra nedsatt på vänster öra! Men man ska vara glad att man hör iaf! :)


Go natt!


Av Emma - 7 augusti 2009 09:16

Vilket fantastiskt underbart väder man vaknar upp till!

Blir ju glad i hela kroppen av att vara ledig till sånt här! :D

Nu ska jag köra hem till mamma o pappa för att stoppa in lite tvätt i maskinen, svårt o klämma in en tvätt-tid på sin enda lediga dag :/


Sen ska jag bara vänta på att Tess ska höra av sig så vi kan bada o sola! :)

Man vet ju aldrig när solen behagar titta fram igen nästa gång man är ledig :p



Ovido - Quiz & Flashcards