Alla inlägg den 27 augusti 2009

Oj!

Av Emma - 27 augusti 2009 08:53

Längesen jag skrev nu!

Tiden bara springer iväg från en!

Ibland måste man stanna upp och tänka/känna efter...det har inte jag gjort på hela sommaren känner jag nu, för nu har jag slappnat av på riktigt och börjat fundera på saker o ting!

Jag ska helt ärligt säga att jag känner mig lite utbränd...med betoning på lite!

Jag orkar verkligen inte ta mig för någonting, alla saker blir hängandes över mig ist...Har jag vatt iväg o handlat eller nått sånt hade jag helst velat ligga o sova flera timmar efteråt av utmattningen!

Det har varit mkt i sommar, mkt mkt jobb, intensivt och tungt som fan...jag vet att det är därför jag känner så här, för det va inte bara jag som tyckte det va konstigt att jag jobbade 167 timmar i Juli...!!

Det finns ingen som jobbar heltid som har så många timmar på en månad.


Annars händer det inget intressant...eller jo men inget jag skriver här :p


Nu ska jag fixa till håret, äta frukost och sen gå med micka till dagis!

Ovido - Quiz & Flashcards