Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Emma - 6 augusti 2009 22:48

Måste ju så klart visa en bild på mammas o pappas nya lilla charmtroll!

Hon kommer nästa vecka....tror ni jag ska kela kisse då eller?!? Jaaaa!



Hon ser lite skräckslagen ut på bilden, men en kattunge är inte lätt att få till att vara stilla mer än 2 sekunder ;)


Kan man bli annat än förälskad i denna sötnosen? :)

Av Emma - 6 augusti 2009 22:34

Ohh vad jag ska njuta imorn!

Är det så varmt som det varit idag ska jag tillbringa dagen på stranden! :)


Är riktigt riktigt trött nu!

Lyckats byta bort 2 mornar nästa vecka mot 2 kvällar i stället som tur är!

Så nu jobbar jag bara morgon 2/4 dagar :D

Räcker gott o väl med helgen jag har väntandes nu ;p


Sitter o väntar på att mitt NCIS ska börja vid 11 innan sängen kallar!

Har blivit en riktig "kärring" på sistone faktiskt...orkar knappt hålla ögonen öppna till 12 om kvällarna längre!

Kan bero på att jag näst intill bor på jobbet som det känns nu...har bara varit hemma för att duscha o sova i stort sett!

Men jag är glad ändå, även om det är kämpigt ibland...vissa dagar vill man helst springa därifrån när alla vill ha hjälp på en o samma gång!

Ska göra som chefen sa idag...."Sänk kraven på dig själv!"

Jag jobbar med det jag tycker om för att jag vill ge vård och omsorg, göra ett bra jobb och ge dom gammla ett värdigt liv!

Om jag sänker mina krav skulle det innerbära att någon skulle få vara utan dusch, nån annan utan städning osv!

Jag vill helst duscha, och ha rent hos mig själv, där man bor!

Jag tycker inte att det är att ha för höga krav på sig själv!?!

Ne man får tänka på hur man själv vill ha saker o ting!


Lite slappkläder nu ja!

Go natt!


Ovido - Quiz & Flashcards