Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Emma - 12 augusti 2009 07:42

Längtade som fasen efter denna härliga sovmorgon som väntade mig idag!

Om ni tittar på tiden så kanske ni förstår vilken besvikelse det va när jag vaknade piggare än på mycket länge! :(

Det kan ju dock ha att göra med att jag gick o la mig vid 11 igår kväll för att jag va så trött så ögonen gick i kors!

Märks det att man inte är 20 längre? :p Då tyade jag lätt va uppe till 2-3 på nättrena när jag vaknat vid 6!


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra!

Jag är aldrig uppe så här tidigt när jag jobbar em annars!


Kanske skulle ta o sätta fötterna i fotbad? :)

Har lite problem med min högra stortå....blir helt stenhård på ena sidan så jag knappt kan gå :( Givetvis blir det så av skorna....men det går över till slut!

Men måste mjuka upp det och fila! :)

Synd bara att jag inte ha något att stoppa ner fötterna i här hemma ;p


Får nog köra bort till mamma o pappa ;D

Kela med lilla Svea....nya kissen alltså ;p

Hon är så söt så jag hade helst velat ta med henne hem :D

Ovido - Quiz & Flashcards