Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Emma - 18 augusti 2009 22:00

Ibland är man förvirrad, idag är jag lite extra förvirrad :/

Det känns som att jag inte har koll på någonting för tillfället...


Dom senaste dagarna har liksom kännts som ett enda stort vakum...Jag har bara vatt hemma mest och levt i min egna lilla bubbla!

Det funkar så klart inte i längden...inte när man inser hur förvirrad man är till slut!

Ne jag vet fan inte mkt just nu känns det som!


Dessa jäkla tankar, saknad och glädje på en o samma gång!

För ett år sen mådde jag rätt bra, tyckte jag då, nu mår jag fan så mkt bättre...alltså bättre än på många många år faktiskt :)

Det är jag givetvis glad över...

Och jag kan säga till alla som idiotförklarat mig om och om igen för att jag flyttade till svängsta: Jag har aldrig trivts så jävla bra någonstans som jag gör här! :D Grannsämjan, gemenskapen och närheten till trevliga och underbara människor...om ni frågar mig så kan det knappt bli bättre!

Visst saknar jag stan ibland, men svängsta är stället där mitt hjärta hör hemma! :)


Nere i en liten downperiod bara, men det går över :p

Ovido - Quiz & Flashcards