Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Emma - 16 augusti 2009 17:31

Får bli ett kort inlägg idag bara!

Kräftskivan/30 Års festen igår har tagit ut sin rätt idag!

Inte i form av bakfylla eller något sånt...utan mer i form av smärta i ryggen! :(

Nu passar utrycket "när huvudet är dumt får kroppen lida" verkligen riktigt bra!

Fast tur i oturen att jag inte va helt nykter för då hade jag nog brutit både det ena och det andra!


Hoppade iaf studsmatta och landade på ett mindre behagligt sätt! :(

Kände inget igår, inget i morse men nu för några timmar sen kunde jag kanppt sitta upp längre, inte ligga för den delen heller, knappt gå heller iofs...det gör så satans ont så fort jag ska ta ett djupt andetag :(

Skulle jobbat imorn men det blir ingenting med det :(

Kan man knappt sitta upp så ska man nog inte ens tänka tanken på att jobba!

Får hoppas det har gått över till tisdag annars får jag la ringa brunnsgården o se vad dom säger!


Pappa va snäll o hämtade pizza till mig innan med tanke på att jag knappt överlevde cykelfärden hem från dom :p


I övrigt va kvällen igår riktigt riktigt trevlig och bra! :D

Ja helgen i helhelt har varit sjukt nice faktiskt :)

Ovido - Quiz & Flashcards