Alla inlägg den 5 september 2009

Av Emma - 5 september 2009 09:16

Brrr...känns verkligen som höst nu!

Va på hockey igår, hade så klart vinterjackan på....det värsta va att när hockeyn va slut o vi kom ut så var det kallare ute än inne i ishallen!

Vi frös som tusan och va jäkligt glada för jackorna!


Annars?

Joda det blir bättre o bättre för var dag, fast gudarna ska veta att jag har sjukt ont fortfarande!

Har inte ätit riktigt på snart EN VECKA! Ja jag är sjukt hungrig och sugen på allt nu!

Mornarna och kvällarna är värst :(

Min motarbetning av värktabletter har inte gått så bra, eller det beror väl på vad man jämför med ;p

Om man jämför med början av veckan så äter jag knappt nått alls nu :p


Ikväll är det egentligen 20-års fest, jag vet inte om jag tyar, för det första är jag sjukt trött på kvällarna, och sen har jag ont så jag tror inte jag varken är nått trevligt sällskap eller kommer va på så bra humör!


Nu lyser solen ute, det såg riktigt tråkigt ut innan :p

Ska försöka ta mig in till stan och klippa mig, det behövs om jag säger så! :)

Är riktigt riktigt trött på mitt hår nu faktiskt :/


Dags för frukost och andra kläder nu iaf!

Ovido - Quiz & Flashcards