Alla inlägg den 10 september 2009

Av Emma - 10 september 2009 21:09

Ikväll har jag Svea här igen :)

Eller ja så jäkla rolig är hon väl inte :p

Varenda gång hon varit här så har hon mest sovit...och ja det gör hon denna gången också, hon va vaken 5 minuter efter att mamma o pappa gick ;p

Hon ser nog detta som ett hotell eller något annat i den stilen ;)

 

Annars har dagen varit bra, först en cykeltur i morse, sen in till stan, och tro det eller ej men jag hittade ett linne på rea som jag ville ha och köpte! :D

Ska ju till Granada på lördag sägs det ;p

 

För övrigt så funderar jag snart på att flytta alltså!

Jag trivs bättre än bäst och jag älskar verkligen att bo här....Meeeen!

Det är ju bara massa skit här!

Flyttade hit för att detta är det enda stället i svängsta jag kan tänka mig o bo på, det är ju liksom inte direkt skyttevägen eller centrumhusen vi snackar om här ;p

Först annas bil som dom skulle sno fälgarna på, runes bil dom gjorde inbrott i, bergs bil dom snodde i våras...

sen var det folk som sprang runt i huvor och trädgårdsmöler som stals, inbrottsförsök i hus osv.

Nu har det vatt en hel del dom senaste 2 veckorna, statoil hade inbrott, samma natt slangades glenns bil, nån dag runt omkring snoddes pengarna i vårat solarium här nere i källaren!!

Ett ställe där ENDAST vi med nyckel, som bor här kommer in! Så frågan är hur i hela helvetet dom kommit dit?

Vad är det som är så svårt med att skilja på ditt och mitt?!?

Ne tröttsamt som fan är detta!

Men vi får hoppas att det lugnar ner sig snart så jag slipper tänka mer på att flytta ;p

 

Ne nu ska jag ta fram nått gott o tugga på :)

Måste betala lite räkningar också, bäst o passa på när jag kan, räkningar som har fått vänta till nu!

Men bättre o ha det gjort och slippa må dåligt över det sen :)


Ovido - Quiz & Flashcards