Alla inlägg den 7 september 2009

Av Emma - 7 september 2009 21:04

Ohhh jag blir galen, totalt jäkla galen snart!!!

NU är mitt drömhus till salu, för första gången sen jag fastnade för det, för en si så där 10 år sen!!

NU när jag är 24 år och vill ha ett hus mer än någonsin, NU när jag är så arbetslös man kan bli! DÅ blir huset till salu!!

Alltså det är så fint så jag skulle kunna döda för det, litet men sjukt mysigt, och att det ligger här i svängsta gör ju inte helt ont alltså!


Men det är och kommer förbli en dröm, en dröm som aldrig någonsin kommer uppfyllas :(


Annars är allt som vanligt igen, tråkigt för det mesta och alltid samma saker!

Jag hatar att vara arbetslös, jag funderar mer o mer på att flytta till norge nu!

Men jag vill inte släppa min lägenhet ifrån mig, inte nu när jag trivs så himmla bra och har världens bästa grannar!


Munnen mår bättre men inte helt bra, igår åt jag riktig mat för första gången sen förra måndagen, det gick så där, men jag blev mätt iaf :)

Jag är ju sjukt glad att det finns penicillin kan jag säga! :)

Har aldrig varit med om något så fruktansvärt smärtsamt innan alltså....måtte man aldrig mer behöva genomlida det!

När man knappt kan prata utan att börja gråta, knappt kunna öppna munnen för att man håller på att svimma av smärta...Neeej tack inte igen!

Jag är verkligen inte gnällig när det gäller munnen....ni som har haft tandställning vet nog vad jag pratar om när jag säger att det gjorde sjukt ont ibland :p Så när jag har ont i munnen, DÅ gör det verkligen ONT!


Förövrigt mår jag sjukt bra!

Jag har förstått att vissa inte behövs i mitt liv längre, att vissa inte är värda ens vänskap!

Jag tänker inte vika mig denna gången...

Jag flyttade till svängsta, inte kiruna eller arvidsjaur *stava*, Det är väl för fan inte för mkt begärt att man ska komma o hälsa på nån gång?!?

Det är precis lika långt till stan för mig som det är från stan och hit!


Jag är glad för vad jag har och vad jag har insett på sistone! :)

Ovido - Quiz & Flashcards