Alla inlägg den 16 september 2009

Av Emma - 16 september 2009 13:39

Skrev jag igår att vi hörde hur det knakade och prasslade i skogen?

Jo jag gjorde visst det!!

I förmiddags när vi satt ute kom Linda, helt förstörd.....dom hade tagit hennes BIL!!

 

Alla vet vilka det är som håller på här, det är bara det att det är aldrig någon som ser det!!

Jag hade likaväl kunnat flytta upp till skyttevägen för fan!

Jag flyttade till triangelvägen för att detta har alltid varit ett lugnt område, där alla vet vad som är sitt, där alla hälsar på varandra och är trevliga mot varandra!

Är det vårt straff som bor här eller? Att det ALLTID är våra bilar dom är på!

Handlar det om avundsjuka eller vad fan är det frågan om??

 

Jag överväger alltså stort att flytta nu, jag flyttade till svängsta för lugnets skull, men kyss mig i röven, så mkt som hänt här nu, hände det inte under hela min tid i stan!

Ska man behöva flytta ut i skogen för o få vara i fred?!?

 

Känns som att det bara är en tidsfråga innan min bil inte står kvar på morgonen när man vaknar.

Det värsta är att dom vet exakt vilka som äger vilken bil och exakt vilken lägenhet dom bor i!

Jag och vi andra som bor i dessa husen har fördelen att vi har fönster ut mot bilarna....det har ju inte alla i pizza-huset och det andra :/

 

Ne fan, görs inte något nu så får nog kabo problem med att hitta hyresgäster när alla flyttar!

Är så jäkla trött på allt detta nu!

Av Emma - 16 september 2009 00:03

Strax dags att krypa ner i sängen nu...

Tro det eller ej men jag har tagit tag i mitt liv nu och börjat träna igen! :)

Fyy fan va skönt det är, och man blir så pigg, är inte ens trött nu!

Nu ska jag bara ta mig i kragen o börja dricka min juice jag har i kylskåpet med, den har stått där aldeles för länge nu! Hoppas att den är så bra som alla säger, och gör underverk för min trötthet som jag vill bli av med så fort det bara går!

 

Imorn ska jag, hör o häpna, ut o rida en runda! Det var år och dar sen sist! :)

 

Från det ena till det andra så var jag ute o rökte med micka precis...då det börja knaka i skogen och låta massa, inget man skulle brytt sig om i vanliga fall kanske med tanke på kottar och annat som trillar ner, men nu efter allt som hänt så blir man riktigt skraj :/

Så jag sprang nästan bort till min ingång sen!

 

Ne nu ska jag krypa ner o ge kudden en omgång :)

Go natt!


 

*Mys sugen*

Ovido - Quiz & Flashcards