Alla inlägg den 8 september 2009

Av Emma - 8 september 2009 22:32

Datasnillet Emma blev helt paff när hon skulle logga in :p

Detta va ju liiiite anorlunda ;) Men rätt nice tycker jag allt!

 

Ska kolla närmare på det imorn när jag orkar!

Nu ska jag bara kolla på tv och slöa :)

 

Idag har jag vatt efektiv ska gudarna veta ;p

Gick upp tidigt, körde till volvo o köpte bromsbelägg, hem till mamma o pappa.

Vi *läs pappa ;p* bytte bromsbelägg på pärlan, tog max en halvtimme, så nu skriker det inte längre och ingen kan klaga ;)

Efter det blev det kaffe ute i det fina vädret!

Sen blev vi sugna på pizza och så fick det bli, innan vi gick en runda :)

Dagen har avslutats med Tvättning, och det är ju tur att man har grannar som håller reda på en så man får tvättat också ;p

Va bergis på att det va imorn jag skulle tvätta men icke!

 

Imorn ska jag ut o cykla, sen blir det nog en tur till lekplatsen inne i stan ;D


Ovido - Quiz & Flashcards