Alla inlägg den 17 september 2009

Av Emma - 17 september 2009 21:10

Jag behöver bara nämna ordet träningsvärk....jag red igår, i nästan 2 timmar satt jag i samma ställning på sadlen, helt ovan!

Det är alltså ingen härlig kännsla som infinner sig i min kära bakdel, ljumskar och höfter idag!

MEN det va härligt, komma ut i friska luften, rensa hjärnan lite och bara njuta :)

Helt klart ska jag göra om det, men inte innan jag kan sätta mig i bilen utan problem, för jag har svårt o tro att jag skulle komma upp i sadlen med mina ben nu ;p

 

Annars har dagen varit bra!

Har städat så gott det gick och nu kollar jag på lyxfällan, sjukt vad människor som JOBBAR kan skaffa sig skulder på det viset!

När jag jobbade o bodde inne i stan och jobbade hade jag ca 9000 över varje månad, när jag betalat räkningar och handlat mat osv!

Jag njöt verkligen och kunde spara rätt mkt varje månad, precis som det ska vara!

Men det är väl sånt en annan inte fattar, som man inte kan sätta sig in i!

Måtte man aldrig bli sån bara :)



Ovido - Quiz & Flashcards