Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Berg och dalbana

Av Emma - 26 maj 2010 13:16

Livet känns mest som en sån nu faktiskt!

Men det är bara till att kämpa vidare, jag skäms inte ett dugg!


Sjukskriven 2 veckor till, fått ny medecin...Det känns som att jag är på väg upp ibland iaf, ibland känns det tvärtom, men jag kämpar vidare :)


Idag känns det som en riktigt bra dag, men oandra sidan har jag bara varit vaken i 2 timmar ;p

Ska snart hoppa in i duschen, göra vid mig och laga mat!

Utbildning i Ronneby kl 6, men ska åka vid kvart i 5 från Asarum, ser faktiskt fram emot det :) Va trevligt förra veckan och tiden sprang iväg :)


Fixat jobb till SRF också, jobbar hela tisdagen och halva onsdagen sen har jag hela festivalen ledigt :)

Hoppas bara jag mår tillräckligt okej för det, tur det inte är så långt hem om det skulle va så :) Jag vet att mamma o pappa ställer upp på mig nu, och det känns så skönt o veta :)


Förövrigt så hatar jag försäkringskassan, jag vet inte för vilken gång i ordningen jag säger det....skillnaden är bara den att jag har inte nån ork att bry mig om det just nu!

Det är en sån sak som kan få ner en på botten igen, när dom strular och man inte får några pengar för sin sjukskrivning förens typ 2 månader senare!

Sånt behövs absolut inte just nu :(


Ne in i duschen nu så jag slipper stressa sen :)

 
 
Ingen bild

sandra lindberg

26 maj 2010 23:19

Hej! Läste din blogg...tänker på dig vännen ! Skönt att du fick 2 veckor till! Vila upp dig så länge du kan......men var försikt så du inte sliter mera på dig än vanligt, du få lämna alla måsten bakom dig och tänka på dig själv i första hand. Glöm inte det Emma! Kram sandra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards