Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

vattenskidåkning och förkylning

Av Emma - 8 augusti 2010 20:42

Helgen har varit okej faktiskt!

I Fredags blev det utgång med Nette, Åbron och Harrys....riktigt trevligt :)

Igår var det uppstigning tidigt, packade ner mina saker jag skulle ha med mig ut till bror och sen vidare hem till Nette för att möta upp dom andra!

Sen bar det av till Ivön för vattenskidåkning och ringåkning hela dagen :)

Det hela avslutades med grillning och hemfärd. Dagen bjöd på många goa skratt, många roliga vurpor, och en och annan kallsup ;p

Somnade goare än på länge sen på kvällen kan jag ju säga :)

Idag känns det vart armarna sitter iaf!


Har spenderat tiden sen igår ute hos bror som sagt, han är iväg med husvagnen och jag är kattvakt :)

Gör inte mig något, det är såå skönt att vara här ute...bara njuta av tystnaden och naturen :)

Skönt att bara komma hemifrån helt enkelt!

Vet inte hur länge man blir här nu, brossan har ju semester nästa vecka så han fick se lite när han behagar komma hem!

Nästa helg ska jag också spendera här, då pratade vi om kräftskiva kanske...men vi får se ;p


Har åkt på världens förkylning efter gårdagen, den bara flög på mig nu framåt kvällen :/

Känt mig lite småhängig hela dagen men tänkt att det va mest som jag va sliten sen igår...men icke :( Inte konstigt så som jag frös igår framåt slutet!

Halsen värker som tusan och känner mig småfebrig :/

Får la trycka i mig en vitlök eller 2 ;p


Nehe film nu innan sängen kallar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards