Alla inlägg den 17 april 2008

Av Emma - 17 april 2008 22:03

Jag har ögoninflamation eller något :(

Helt svullen vid högerögat, ont som tusan gör de! :(

Kan inte ha linserna eller nånting längre...


Får väl vänta o se hur det är efter helgen, kanske inte så bra o gå med, men kan ju inte ringa så fort man får ont i ögat, även om de inte känns så bra :p


Vatt i svängsta hela kvällen....mamma lurade med mig på konsum möte....de sista i mitt liv kan jag medela!

Ohhhh jag höll på o dö, o sen dragspelsmusik!!

Veronica från mitt gammla jobb va där med så vi gick ut o rökte när vi inte orkade mer, pratade massa också!

Härligt o få prata med henne faktiskt :D

Hon e så himmla snäll o go!


Nu ska jag bara kolla tv, o slappa...helt slut i huvudet efter kvällen!

Av Emma - 17 april 2008 16:30

Ohhh, jag är så mätt så jag vill bara lägga mig o sova i några timmar!

Ögonen går nästan i kors känns de som, men hinner inte sova, inte ens vila, så det får vara som det är!


Gjorde hur som helst köttfärssås o spagetti *stavas de så?* till middag, blev en del över nu nu har jag lite mer mat iaf :D

Skönt o slippa beskymmra sig om vad man ska ha för mat ibland, bara ta fram en burk o tina :)



Av Emma - 17 april 2008 15:15

Ja, jag har nog fått det hela helt om bakfoten!

För jag har alltid trott att just det är som det låter...


Men mina rostfria bestik och min rostfria kastrull rostar!

Ändå har jag bestik här som är mammas....dom är väl från när mamma o pappa flyttade ihop för hundra år sen ;)

Hur som helst så är dom också rostfria, o det är dom verkligen!

Så vad är problemet med dagens rostfria saker?

 Dålig kvalitet? eller gör jag något fel?

Ne jag är helt faschinerad av detta rostfria hushåll...som dock inte verkar vara så rostfritt!


Äh, konstigt tycker jag det är iaf!

Nu ska jag fortsätta matlagningen som förvisso klarar sig ganska fint just nu ;)

Av Emma - 17 april 2008 14:44

Nu har jag vatt på arbetsförmedlingen också.

Ska strax ställa mig o laga mat, äta o sen blir de svängsta ikväll :D


Jag har fastnat för denna bloggen nu :)

Den andra jag har/hade är så tråkig...haft den över ett år så :p

Man ska nog uppdatera sig lite då o då ;)


Snart helg med, får se vad som händer...inte blir de fest iaf!

Slut med de för ett bra tag framöver...känner att jag ska lägga energi på annat nu :p


Becka & jag

Ny

Av Emma - 17 april 2008 12:36

Så där, ska se om denna bloggen kanske är bättre :)

I så fall blir jag nog kvar här!


Nu ska jag kolla runt lite här o se vad man kan hitta på ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards