Alla inlägg den 25 april 2008

Av Emma - 25 april 2008 19:19

Jaa,precis hemkommen från svängsta :)

 Duktigt härligt väder idag, heeeelt underbart!


Nu återstår bara frågan....Vad ska man göra ikväll???

Vill verkligen hitta på något nu när jag är pigg igen!


Imorn hoppas vi helt klart på fint väder, för då skulle vi nog till Hallabro!


Men åter igen....vad ska man hitta på ikväll??

Ska iaf duscha nu o hitta nått o äta mig, får försöka lyxa till de lite när det är fredag o allt ;)

Fick förvisso en fläskfilé av morfar o grytbitar av mamma när vi va o handlade :D

 Vi får se vad man kan hitta på ;)

Av Emma - 25 april 2008 11:46

Nu har jag vaknat efter gårdagen :)

Sovit i 12 timmar, men skulle lugnt kunna sova längre!

Men nån gång måste man ju gå upp så ;)


Ska nog köra hem till mamma o pappa o visa upp mig iaf ;)

Så mamma slipper bli nojjig över att hon inte får tag i mig :p


Sola lite med kan man nog göra i det fina vädret :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards