Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Fredag kväll

Av Emma - 25 april 2008 19:19

Jaa,precis hemkommen från svängsta :)

 Duktigt härligt väder idag, heeeelt underbart!


Nu återstår bara frågan....Vad ska man göra ikväll???

Vill verkligen hitta på något nu när jag är pigg igen!


Imorn hoppas vi helt klart på fint väder, för då skulle vi nog till Hallabro!


Men åter igen....vad ska man hitta på ikväll??

Ska iaf duscha nu o hitta nått o äta mig, får försöka lyxa till de lite när det är fredag o allt ;)

Fick förvisso en fläskfilé av morfar o grytbitar av mamma när vi va o handlade :D

 Vi får se vad man kan hitta på ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 mars 2012 17:25

Ja nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Anledningen är väl egentligen mest för att jag känner att jag behöver skriva av mig, få ner mina tankar till ord, det är ett sätt för mig att hantera jobbiga och positiva saker. Dom senaste vec...

Av Emma - 24 oktober 2011 19:40

Jag har rätt länge....nästan ett år funderat på att börja plugga. Främst har det varit USK som lockat mig, eller kännts mest lockande, eftersom jag vill ha en utbildning för att öka chansen till fast jobb och bättre lön! Inte för att jag vill plugg...

Av Emma - 5 oktober 2011 10:34

Idag är det onsdag, en grå och tråkig onsdag. Hade önskat fint väder nu, speciellt imorn när begravningen är, men så blir det nog inte....men jag hoppas fortfarande!   Dom senaste dagarna har varit riktigt pissiga om man nu får säga så. Tårar...

Av Emma - 27 september 2011 10:07

Oj! Det var längesen jag skrev här! Tiden bara springer iväg och det gäller att hänga med ;)   Det har väl egentligen inte hänt så mycket, det har blivit mest jobb och slapp :) En runda till Göteborg i sommras, men annars inget.   Jag ...

Av Emma - 10 april 2011 10:46

Har tänkte skriva i många dagar, men sen har jag glömt bort det eller fått nått annat att göra :)   Nu känns livet lite lättare igen faktiskt :) Jag har fått jobb som Personlig assistent i olofström, så imorn gör jag min första jobbedag :D Är...

Ovido - Quiz & Flashcards