Alla inlägg den 23 april 2008

Av Emma - 23 april 2008 21:30

Alltså de finns inget annat program jag alltid lipar till varje vecka!

Jag kan säga till mig själv o försöka låta bli, men lik förbannat sitter jag här o bölar när jag ser det!

Undra hur detta ska gå när man själv får barn?


Nu är det morgonsoffan på 1:an som gäller, sen ska jag nog gå en sväng :)

Av Emma - 23 april 2008 19:19

Mja...hade tänkt göra potatisgratäng o karré idag....men köttet ligger i frysen :(

Skulle tatt upp det innan jag åkte iväg med mamma, men de glömde jag klart :(

Kanske går o tina lite snabbt iaf?


Är rastlös som tusan också, finns ju inget vettigt o göra.

Ska gå o flytta på bilen senare iaf, dom städar ju vägen här imorn 7-9 :/


Vill göra nått imorn...o jag vet precis vad!

Ska bara lyckas bearbeta personen ifråga till det ;)

Är sjukt sugen på det nu...;)



Av Emma - 23 april 2008 14:13

Ohh ja!

Suttit på Briggen i 2 timmar med Sofie o gottat oss i solen :D

Gick först en sväng men blåste så kallt nere vid havet så vi gick upp på stan istället :)


Tänker på dig min vän!

Begravning imorn :(

Usch det är hemskt, riktigt orättvist :'(


Nu ska jag springa in i duschen, sen iväg med mamma!

Av Emma - 23 april 2008 11:04

Trodde de va torsdag när jag vaknade ;)

Fått sova mellan halv 3 och halv 11 iaf, inte illa!


Nu ska jag ut o sätta mig på balkongen iaf, måste ju njuta av solen så länge den visar sig :D

Synd bara att jag inte har mina stolar där ute utan bara min sketna pall :p

Kan ju ta en kökstol ja ;)

Kaffe o balkongen e fint de :D


Sen blir de nog Ö&B med mamma....kul menar jag? :/

Men men, vad gör man inte?


Ne fixa kaffe nu iaf :)

Av Emma - 23 april 2008 01:21

På tal om grannen i mitt förra inlägg....han spelar fortfarande!

Fast nu ännu högre!


Kl är 01.25 o jag är så trött så ögonen går i kors, men de går liksom inte sova till detta dunket :(

De finns folk som sover, sen finns det idioter!

Jag skiter väl i om folk har fest och spelar om helgerna för det gör jag också ibland....

Men halv 2 en vardagsnatt??


Hej kom o hjälp mig o dö känns de som!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards