Alla inlägg den 28 april 2008

Av Emma - 28 april 2008 22:26

Så där!

Nu slappar man i soffan, med lite cola, chips o en gammal halvkass tv-serie...Talismanen för att vara exakt :p

Rätt längesen jag såg den nu, o va det enda allternativet jag inte sett 100 ggr innan!

Är grymt trött o utråkad av mina filmer...dom är ju inte direkt nya längre :p


Ska kolla klart på dessa 4 avsnitten, är på 2:a nu, sen ska jag krypa ner!

Imorn får de bli en städdag...oavsett väder!!

 Fast känner jag mig själv rätt så kan jag inte hålla mig inne om det är sol ;)

Vilket normal människa kan det iofs? ;) *ne just de :p*

Av Emma - 28 april 2008 17:55

Fast bara hemma o vänder, precis när jag kommit innanför dörren ringer Linda o undrar om vi ska sticka till nytorpet o gå :)

Kan jag nog behöva så varför inte :p


Så nu väntar jag på att hon ska komma, ikväll blir de en lugn kväll.

Måste jobba på min huvudvärk o bara slappa o vara hemma några dagar nu!

Har liksom inte vela gå över riktigt sen i torsdags o de känns inte så bra, men ska få bukt med den nu har jag bestämt!


Återkommer säkert sen ikväll!

Av Emma - 28 april 2008 13:35

Nu är man hemma....eller ja hemma i svängsta iaf :)


Känns som att jag spenderar mer tid här än hemma hos mig själv för tillfället!

Men jag trivs inte o sitta i en lägenhet, det bara är så!

Är man uppväxt i hus vill man bo i hus!


Gick förövrigt bra i Urshult, dom va hur trevliga som helst o berättade massa om det!

Så nu får vi hålla tummarna i 1 eller 2 veckor till!

Kanske jag har tur o finnveden ringer innan? ;)


Fast måste säga att jag nästan hoppas på detta nu, för det verkade toppen!


Solen är inte lika flitig längre...men man ska inte gnälla för det kunde regnat ist :p


Ska nog hem o städa sen tror jag....nej jag har fortfarande inte gjort det!

Iofs är jag ruskigt trött idag, ont i huvudet med men vi får hålla tummarna för att det inte blir mer än så här!


Ska va social med mamma nu iaf! :D

O snart kommer pappa hem med :) Yeah!

Av Emma - 28 april 2008 08:26

Ja nu e de ny vecka igen :D

O den börjar ju helt underbart!

Vilket väder alltså, jag är helt överlycklig :)

Behövde nog en något solfri dag igår för mitt stackars ansikte ;)

Hade till och med bränt min på händerna....de e inte illa :p


Men idag blir de mer solning!

Ska bara köra till urshult och trehörna, sen till banken i svängsta o sen ska jag hem till mamma o sola :)


Nu ska jag äta frukost så jag är lite laddad för en gångs skull ;)

*Håller tummarna*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards