Alla inlägg den 20 april 2008

Av Emma - 20 april 2008 17:38

Detta är så typiskt mig!

Fortfarande inte städat...har småplockat med lite av varje, suttit här alldeles för mkt.

O nu är jag så hugrig så jag började laga mat ist!


Hasslebackspotatis, marinerad fläskkarré och sallad :D *mums*

Längesen jag gjorde det nu så de ska bli riktigt gott!


Snart kväll med, då blir de tvn för hela slanten!

Funderar på o gå bort till hemköp sen o handla mig nått gott till kvällen :p

Av Emma - 20 april 2008 13:34

Och jag skäms nästan för att jag sovit så länge!

Precis uppstigen....halv 2!!

 O solen skiner :)


Ja, efter o ha vatt duktigt irreterad o rastlös så jag nästan blev helt knäpp i huvet så fick jag nått o göra igår.

Kanske inte det jag ville men de va ju bättre än o sitta hemma själv o glo :p


Idag får de nog bli städandet jag skulle tagit tag i, i fredags!

Men men, ingen bil iaf så de känns som att de kvittar.

Vill egentligen hem till svängsta...Träffat min far 2 ggr på 2 veckor :(

O veckan som kommer jobbar han em så då får jag inte heller träffa han...


Tanken att jag skulle längta efter mina föräldrar när jag hade flyttat fanns inte där för 4 år sen.

Men o andra sidan så har man väl växt o vuxnat till sig lite omedvetet.

Nu vill jag helst träffa mamma varje dag :p

Alltså inte så konstigt om jag saknar pappa ibland ;)


Får väl bjuda på en bild från den gammla goa tiden :D






Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards