Alla inlägg den 24 april 2008

Av Emma - 24 april 2008 23:04

Ja nu har jag legat helt still på soffan i några timmar, så nu är det lite lite bättre iaf!

Hoppas det håller i sig nu bara för en sån här dag till varken orkar eller behöver jag mer!


Förövrigt så ligger jag på plats nr 60 över dom mest aktiva bloggarna ;p

Inte illa ;)


Ne ligga lite här på soffan till o kolla lite tv, sen ska jag bädda ner mig o förhoppningsvis vakna mkt piggare imorn :)

Av Emma - 24 april 2008 20:19

Vet inte vad jag ska ta mig till!!

De gör så ont så jag lipar o svettas o fryser på en o samma gång!

Hem kom jag iaf, men inte mkt mer!


Jag ber snart mamma komma o hämta mig o köra mig till akuten, jag står inte ut!!


Testat med vetekudden o mamma har masserat mig under stortån till och med!

Men faaaan!

Av Emma - 24 april 2008 17:19

Ja, skulle ju vara duktig o köra till svängsta o greja med lite av varje.

Sagt o gjort, satte mig i bilen o körde.

Kände att huvudvärken kom smygande när jag kom hem till svängsta, sen tog de 2 min sen va jag tvungen o gå o lägga mig :(

Har alltså spenderat dagen i soffan o samtalat med ulrik en hel del!


De vill liksom inte släppa taget heller, har tagit 2 tabletter nu men de hjälper inte speciellt mkt tyvärr :(


Tänker absolut inte sätta mig i bilen o köra hem i detta tillståndet, för jag är alltså fortfarande i svängsta!

Går det inte över mer får mamma köra hem mig helt enkelt o ta min bil.


Jag som va så glad för att de va fint väder idag med....jäkla roligt o spendera hela dagen i soffan då!?! *bläää*


Ne ska försöka vila bort detta nu!

Av Emma - 24 april 2008 09:48

Ser ut o bli en fin dag idag med :)

Så jag ska nog bege mig till svängsta nu!

Då hinner jag med pappa till stugan :D


Ni som vill ha tag på mig på mobilen....glöm det!

Enda sättet o få tag på mig nu är MSN!


Klart slut!


Av Emma - 24 april 2008 01:09

Ja nu ska jag krypa ner o läsa till jag somnar ;)


Ska försöka ta mig upp ur sängen i tid imorn bitti så jag kan åka med pappa när han tränar o gå en sväng där uppe :)

Flera år sen jag va uppe vid stugan nu....va nog när jag orienterade senast tror jag :/

typ 7 år sen eller så :(

Hoppas de e lika härligt väder imorn så man kan va ute hela dagen då med bara :D


Ne sängen ropar på mig, den har vatt ensam länge nu ;)


*Emma tycka om den dära*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards